Logo Flow İş Akış Yönetimi ile işletmenizin iş akışını dijital ortama taşıyın!
İşletmenize ait tüm iş süreçlerini İş Akış Yönetimi ile tek noktadan yönetebileceğinizi biliyor muydunuz? Firmanıza ait farklı departmanlarda yer alan iş süreçlerini tek noktadan yönetebilirsiniz. Böylece dijital iş takip programlarıyla süreci çok daha pratik bir hale getirebilmeniz mümkün oluyor. İş takip programları sayesinde dijitale taşıdığınız iş akış yönetimi süreçleri ile zaman ve maliyet tasarrufu sağlayabilir; böylece süreç takibini daha verimli ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebilir, aynı zamanda iş gücünden ve zamandan da tasarruf edebilirsiniz.
Size başarının formülünü veremem ama başarısızlığın formülünü verebilirim.
Herkesi memnun etmeye çalışmak...
– Herbert Bayard Swope
İş Akış Yönetimi nedir?
İş akış yönetimi, iş süreçlerini standart bir hale getirerek yeniden yapılandırmanızı sağlayan ve yönetimini merkezileştiren yapılardır. İş akış planı oluşturarak iş süreçlerinizi uçtan uca kolayca takip edip yönetebileceğiniz Logo yazılımları ile akışı hızlandırabilir, yönetim sürecini çok daha kaliteli bir hale getirebilirsiniz. Her çalışanın görev tanımlarının net bir şekilde belirlendiği bu sistemde işlerin tamamlanma süreci de daha kolay hale geliyor. Verimliliği de artan iş süreçleri ise zaman ve maliyetten tasarruf etmenizi sağlıyor. Firmanıza ait verimlilik ve kârlılığı artırmak için Logo iş takip yazılımı ile iş süreçlerinizi en etkin şekilde yönetebilirsiniz.
İş Akış Yönetimi özellikleri nelerdir?
- Logo’nun İş Akış Yönetimi çözümü olarak geliştirdiği Logo Flow ile ekip, departman ya da personel atamalarını otomatik olarak yapabilirsiniz.
- İş süreç yönetimi sağlayacağınız Logo çözümü ile kodlama yapma ihtiyacı duymadan yalnızca sürükle bırak yöntemini kullanarak süreci tasarlayabilirsiniz.
- İş süreçlerine dair yetkilendirme ya da yetkiyi devretme işlemini Logo İş Akış yönetimi çözümü ile sağlayabilirsiniz.
- Logo İş Akış Yönetimi çözümü, mail dinleme özelliği ile mail üzerinden iş akışı başlatmanızı sağlıyor. Böylece, önceden kağıt üzerinde yürüttüğünüz tüm iş akış süreçlerini dijital ortama taşıyarak zaman ve iş gücünden tasarruf etmenize olanak tanıyor.
- Logo iş akış ve süreç yönetimi çözümünün ayrıntılı yönetim ekranı sayesinde atanan işlerin ve zaman aşımı gibi durumların kontrolünü rahatlıkla yapabilirsiniz. Anlık bilgilendirme sistemi sayesinde planlamada meydana gelen değişiklikler hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.
- Logo Flow kullanıcıları eLogo entegrasyonu sayesinde e-Fatura, e-Arşiv Fatura gibi belgelere daha rahat ulaşarak tek tıkla onay verebiliyor.
- Logo Flow ve DocPlace entegrasyonu ile kullanıcılar süreç işlerken eklenen dokümanları otomatik olarak sisteme aktarabiliyor. Bu avantaj sayesinde kurumsal hafıza süreç içinde iş akış planlaması kendiliğinden oluşabiliyor.
- İş takip programları size zaman ve mekandan bağımsız bir süreç yönetimi imkanı tanıyor.
- Logo iş akış programları, güvenliği ön planda tutarak iş akışlarının aksamayacağı, evraklarınızın güvenle saklanacağı bir dijital ortam oluşturuyor.
- Logo Flow uygulamasının e-İmza entegrasyonu ile iş süreçlerinde onay gerektiren evraklar otomatik imzalanabiliyor.
- Program üzerinden imza görevinin ataması ya da imza sürecinin tamamlanması gibi durumlarda ilgili kişilere bildirim gidiyor.
- Logo İş Akış Yönetimi çözümüne mobil uygulamadan da giriş yaparak yetkilerinizi, yetkili olduğunuz süreçleri ve iş akışına dair tüm bilgileri görebilirsiniz. Atanmış işler hakkında detaylı bilgiyi yine mobil uygulama üzerinden kolayca edinebilirsiniz. Aynı şekilde dokümanları incelemeniz ya da cihazınıza indirebilmeniz de mümkün. Gerektiğinde mobil uygulama üzerinden işlerinizin iptalini gerçekleştirebilirsiniz. Mobil uygulamayı Google Play Store ya da App Store üzerinden cihazınıza indirebilirsiniz.
İş Akış Yönetimi çözümü kullanmanın işletmenize sağladığı avantajlar nelerdir?
İş Akış Yönetimi çözümü ile kolay gözlem ve raporlama yapabileceğiniz iş akış diyagramlarını kullanarak iş akışlarınızı daha etkin bir şekilde yönetebilirsiniz. İş takip programı olan Logo Flow, aynı zamanda yetkilendirme kolaylığı, otomatik iş ve personel atama, merkezi yönetim imkanı gibi avantajları beraberinde getiriyor. Süreç takip programı olan Logo Flow ile tamamen dijital ortamda yapacağınız süreç yönetimi, kağıt ve mürekkep maliyetlerini ortadan kaldırıyor. Dijitale taşıdığınız iş süreçleri sayesinde beklediğiniz onayların takibini ve yönetimini de kolayca sağlayabilirsiniz.
Ahmet Çam
09/12/2019Güzel Bir yazı olmuş.