- (0322) 459 07 90
- olimpus@olimpus.com.tr
SIK SORULAN SORULAR
- Home
- SIK SORULAN SORULAR
// SIK SORULAN SORULAREn Çok
En Çok
Sorulan Sorular
Teknik Destek Sözleşmelerinde aylık/yıllık nasıl oluyor ?
Sözleşmeler belirlenen ücretler ödemeye göre aylık ödeme veya yıllık peşin ödeme şeklinde yapılıyor. Yıllık peşinde indirim sağlanıyor. Belirlenen ücretler kullanılan ürün (Tiger 3 / Tiger 3 Enterprise), kullanıcı sayısı, servis seviyesi ve modüllere göre değişebilir.
Teknik Destek Sözleşmelerinde Limit Var mı ?
Teknik destek Sözleşmelerinde bir sınır yoktur. Sözleşmede belirtilen konularda telefonla, uzaktan veya yerinde destek alabilirsiniz. Sorunlar çözülebiliyorsa telefonla. Yoksa uzaktan bağlanarak çözülür. Çözülemezse en uygun zamanda, business down durumunda yerinde hizmet verilmektedir.
Logo Sözleşmelerinde neler dahildir ?
Sözleşmelerde Ek maddelerde belirtilen tün Logo hizmetleri dahildir. Ticari sistem, E-Fatura, E-Arşiv, E-İrsaliye, E-Defter ve diğer E-Devlet hizmetleri dahildir.
E-Fatura, E-Arşiv ve E-irsaliye dizaynı değişir mi ?
Logo daki tüm E-Devlet ürünlerindeki dizanylar değişebilir. Kural tanımlanabilir ve özel kodlamalar yapılabilir.
Logo Tiger 3 ve Tiger Wings arasındaki farklar nelerdir ?
Tiger Wings ile Tiger 3 içerik olarak aynıdır. Sadece Tiger Wings webden çalışabilir.
ERP Seçerken Nelere Dikkat Etmeliyiz?
Kurumsal Hedeflere Uygunluk. İş Süreçlerine Uygunluk. Tedarikçi Firmanın Destek ve Hizmetlerinin Değerlendirilmesi. Kurumsal Değişim Planlarının Değerlendirilmesi. Yazılım İşlevselliğinin Değerlendirilmesi. Konularına dikkat etmelidir.
Türkiye'de en çok kullanılan ERP programları nelerdir?
Logo ERP, Netsis, DİA, SAP, ve Mikro ERP, Türkiye'de yaygın olarak kullanılan ERP programlarından sadece birkaçıdır. En yaygın olanı Logo 'dur.
Logo Lisanslarımı ve bilgilerimi nereden takip edebilirim ?
Bir web platformu olan Logo Portal, Logo müşterilerinin ve iş ortaklarının Logo’daki kayıt ve bilgilerine her zaman ulaşmalarını sağlıyor. Mobil cihazlardan da erişilebilen Logo Portal ile kullanıcılar sahip oldukları ürünlere ait tüm lisans geçmişine istedikleri zaman ulaşabiliyor. Firma ve iletişim bilgilerini güncelleyebiliyor, destek taleplerini izleyebiliyor. Ayrıca, Logo'dan haberler, duyurular, kampanyalar, dokümanlar ve bilgilendirici videolar gibi kaynaklara tek bir noktadan kolayca erişebiliyor.portal.logo.com.tr
Logo Ürünlerinde Üst Ürüne Geçebilir miyim ?
Tüm Logo ürünlerinde aynı kategorideki üst ürüne geçilebilir. Liste fiyatları arasındaki farkı vererek dilediğiniz zaman geçebilirsiniz.
Logo Bulut ERP Çözümü var mı ?
Logo Bulut ERP Çözümü var. Logo Bulut ERP servisi oldukça kolay ve hızlı bir şekilde, herhangi bir kurulum ve yatırım masrafı olmadan kullanıma alınabiliyor. Servis, ihtiyaçlara uygun şekilde özelleştirilip ölçeklendirilebiliyor. Kullanıcılar, istedikleri yerden ve istedikleri zamanda sisteme erişebiliyor. Sistemin sunucu ve güvenlik maliyetleri Logo tarafından karşılanıyor ve veriler her zaman güvenle korunuyor. Bulut teknolojisi sayesinde Logo Bulut ERP servisi her zaman güncel olarak kullanılabiliyor, böylece işletmeler gerekli değişikliklere ve yeniliklere anlık olarak uyum sağlıyor.
// Yazılımı Becerilerinden Daha Fazlasına Taşıyoruz
Hayalden Gerçeğe !
// Destek MerkeziDestek Ekibimiz
Destek Ekibimiz
Her zaman 8/5 hizmetinizde.
01
Çalıştığımız kurumsal partnerler. Logo , Microsoft, Lenovo, HP, Dell, IBM, ASUS, Apple, Google, Zebra, Samsung gibi firmalardır.
BİLGİ
01
Partner
02
Genelde Kobi, Orta ve Büyük Ölçekli Kurumsal Firmalara hizmet vermekteyiz. Son kullanıcılara hizmet vermemekteyiz. Son kullanıcıya satışımızda bulunmamaktadır.
BİLGİ
02
Müşterilerimiz
03
Danışmanlık hizmetlerimizi analiz/tasarım ve uygulama şeklinde insan/gün üzerinden hesaplayarak teklif ediyoruz.
BİLGİ
03